Do zalet stadionu żużlowego przy ul. Zawodników należą:

  • widownia na 10 tysięcy miejsc, z tego 7850 wyposażonych w plastikowe siedziska,
  • doskonałe położenie – 1800 m od centrum miasta,
  • połączenia komunikacyjne z centrum – tramwaje linii 3 oraz 8, autobusy linii 106, 111, 112, 138, 166, 178, 186,
  • zaplecze socjalne dla zawodników
Loader

W budynku tzw. Bramy Maratońskiej zlokalizowane są pomieszczenia dla obsługi zawodów, pokoje biurowe dla klubu i GOS, cztery szatnie, toalety, umywalnie oraz klimatyzowana sala konferencyjna na ok. 30 osób. W trakcie zawodów stanowi ona zaplecze cateringowo – sanitarne , połączone z trybuną dla VIP. Stadion wyposażony jest w nowoczesne metahalogenowe oświetlenie toru spełniające normy FIM, stałe nagłośnienie widowni, nowoczesną barwną tablicę świetlną LED umożliwiająca prezentację wyników, obrazów ruchomych i reklam oraz oświetlony i częściowo zadaszony park maszyn ze stanowiskami dla 24 zawodników . Zgodnie z aktualnymi przepisami dotyczącymi imprez masowych zainstalowany został system monitoringu całego terenu stadionu oraz urządzenia kontroli dostępu widzów, obejmujące 20 bramofurt. W wieżyczce sędziowskiej są trzy kabiny reporterskie, ponadto dla obsługi medialnej przygotowano 20 miejsc na widowni, wyposażonych w pulpity, zasilanie elektryczne i Internet bezprzewodowy. W pobliżu stadionu, przy ulicy Zawodników, znajdują się parkingi na ok. 600 samochodów

Stadion wykorzystywany jest nie tylko na imprezy motorowe. Organizowano tu koncerty, pokazy, festyny, imprezy rekreacyjne i integracyjne. Na płycie trawiastej trenują piłkarze gdańskich klubów i młodzież szkolna. Boisko wewnątrz toru ma wymiary 90 m x 50 m. Jest wyposażone w bramki, ławki i chorągiewki niezbędne do rozgrywania amatorskich meczy piłkarskich. Obok głównego stadionu zlokalizowany jest mini-tor żużlowy z zapleczem techniczno – sanitarnym, wykorzystywany do szkolenia młodzieży.

Pliki do pobrania

Lokalizacja

Adres: Gdańsk, ul. Zawodników 1

aplikacja

Wyszukaj na stronie

Anuluj wyszukiwanie
Translate »